راهکارهای بازاریابی برای رشد سریع فروش در شرکت های داروسازی
نویسنده :خدایار عبدالهی
khodayarabdollahi7@gmail.com
مردم بیمار میشوند، دانشمندان داروهایی برای غلبه بر بیماری میسازند و شرکتها داروسازی و بازاریابها با نشان دادن عملکرد بهتر دارو نسبت به داروهای مشابه، آن را میفروشند.
فروش به معنی پیدا کردن مشتری برای محصول است . شرکت های دارویی از انواع مختلف بازاریابی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند که در زیر به آن اشاره می کنیم :
1-استراتژی پول و پوش : بازاریابی فشار یک استراتژی ترویجی است که در آن شرکت ها تلاش می کنند محصولات خود را به مشتریان بفروشند ."فشار" ناشی از این مورد است که بازاریابان تلاش می کنند محصولات خود را به مصرف کنندگان تحمیل کنند. برای مثال : ارائه تخفیفات فراوان به عمده فروش و خرده فروش
بازاریابی کششی روی دیگر استراتژی فشار است . هدف بازاریابی کششی این است که مشتریان به سمت شما بیایند.به عنوان مثال : تبلیغ در رسانه های اجتماعی ، تبلیغات دهان به دهان
بازاریابی ,های ,شرکت ,فشار ,محصولات ,دهان ,است که ,می کنند ,محصولات خود ,شرکت های ,بازاریابی برای
درباره این سایت